Главная 2 Ноутбуки и планшеты 2 Яндекс: людей в метро порно не цікавить

Яндекс: людей в метро порно не цікавить

Розробники Яндекса опублікували цікаву статистику пошукових запитів в московському метро. У підрахунку враховувалися запити з пристроїв, підключених до мережі Wi-Fi в московському метрополітені. За вивчений період — з 1 березня по 30 квітня 2017 року — таких запитів було 18,5 мільйона. 99,2% з них задані з мобільних пристроїв — смартфонів і планшетів.


Для порівняння використовувалася контрольна вибірка з 16,4 мільйона випадкових запитів, заданих за той же період з мобільних пристроїв по всій Москві.

Кількість пошукових запитів протягом дня відповідає завантаженості метро. З першої години ночі до п’ятої ранку метрополітен закритий, і в цей час звідти приходять поодинокі запити — швидше за все, їх задають працівники підземки. Після відкриття станцій кількість запитів різко зростає. На графіку робочого дня видно ранковий і вечірній годинник пік. Ранковий триває дві години — з 7:40 до 9:40. В цей час з метро приходить в півтора рази більше запитів, ніж в середньому. Вечірню годину пік ще довше — з 17:20 до 19:50. Найбільш важкий час для московської підземки — годину вранці (з 8:00 до 9:00) і півгодини ввечері (з 18:20 до 18:50). В ці інтервали запитів стає в два рази більше, ніж в середньому.

Найхарактерніша для метро тема — інформаційні технології. Частка професійних запитів про комп’ютери та програмування в підземці в два рази вище, ніж у місті в цілому. Мабуть, люди, пов’язані з цією сферою, звикли працювати і вчитися всюди, в тому числі в дорозі. Також з метро надходить помітно більше запитів про транспорт і дозвілля: по дорозі люди вибирають, де провести час, і питають, як добратися в різні місця.

Найменш підходять для пошуку в підземці теми — порно і інтимні послуги. Очевидно, користувачі соромляться сусідів по вагону. Крім того, з метро надходить помітно менше запитів про кіно, дачу і кросворди. А ось де знайомитися і шукати ігри, інформацію про знаменитостей і здоров’я — в метро або в будь-якому іншому місці, — користувачам більш або менш однаково.